Продавець In My Smart розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
2848 відгуків
ВЕЛИКІ ВЕСНЯНІ ЗНИЖКИ ДО 70%Перейти до каталогу
Інтернет магазин електроніки In my smart
+380 (66) 841-96-61
+380 (96) 738-72-61
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення виробів належної якості здійснюється протягом 14 днів з дня купівлі (отримання поштою), за умови збереження зовнішнього товарного вигляду, всі захисні плівки не знімалися, немає подряпин, потертостей, відколів, слідів використання та інших механічних пошкоджень та дефектів, на лічильнику розмов не більше 10 хвилин, комплектація аксесуарів повна та в ідеальному стані. При отриманні пристрою, у тому числі на відділенні перевізника, клієнт повинен перевірити зовнішній вигляд, комплектацію та працездатність пристрою. Споживач має право обміну товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, крім дня купівлі. Якщо виріб вважається отриманим від перевізника, претензії до зовнішнього вигляду та комплектації виробу не пред'являються. Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності: природне зношування або вичерпання ресурсу; випадкові ушкодження (механічні дефекти, заподіяні клієнтом); пошкодження або ненормальне функціонування виробу, викликане втручанням у програмне забезпечення, розкриття пристрою або механічне втручання сторонніх сервісних центрів, модернізацією прошивок та інших маніпуляцій з ОС (прошивкою смартфонів); сенсори мобільних телефонів; пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів); пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням у мережі чи неправильним підключенням до електромережі; пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів; пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або порушення правил експлуатації. гарантія не поширюється на: USB-кабель, зарядний пристрій, акумулятор, гарнітура, акційні подарунки.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner