повернення товару протягом 14 днів за домовленістю Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару
відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після
отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється з допомогою покупця.
Умови повернення товарів належної якості
Умови для обміну або повернення товару: згідно із Законом «Про захист прав споживачів» товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернутий:
-Товар не був у використанні і не має слідів носіння - подряпин, сколів, потертостей, вм'ятин і т.д.
-товар повністю укомплектований і збережено фабричне пакування
-збережені всі ярлики та заводське маркування
товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
Повернення здійснюється службою доставки "Нова Пошта" за тарифами транспортної компанії або безкоштовно в нашій точці видачі.
Процедура повернення товару належної якості відбувається за рахунок покупця:
- проінформуйте за телефоном +380 (66) 841-96-61 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
- надішліть нам товар перевізником, оплативши його послуги;
- повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару;
- після отримання перевірки перевірки посилки на відповідність умовам повернення товару ми повертаємо Вам гроші або інший товар протягом трьох робочих днів.
Адреса для повернення: за (домовленістю):
Нова пошта 98, м. Дніпро (вулиця Михайла Грушевського 31/98) Романенко Катерина Ігорівна +380 (96) 738-72-61
Умови повернення для товарів неналежної якості:
Процедура повернення товару неналежної якості відбувається за рахунок продавця:
При отриманні товару неналежної якості, покупець може відмовитися поштою або здійснити повернення проінформувавши нас у перші 24 години.
- проінформуйте за телефоном +380 (66) 841-96-61 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
- надішліть нам товар перевізником за рахунок одержувача;
- повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
– після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо гроші на банківську картку чи надсилаємо інший товар.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості,